Idag började fotbollen igen, efter ett uppehåll som började andra veckan i december. Klart vi ska börja med 2-mile löpet och tidsgränsen att slå är som alltid 14min. Det är hatkärlek att löpa dessa 4 varv runt dormsen måste jag ändå säga, hatar det men känslan när man är klar och har klarat tiden är ju så himla skön. Då känns det så värt att bita ihop när man egentligen bara vill stanna och sätta sig ner på marken. Specielt när man inte ens har tränat inför det, hehe best. Eller det är ju klart att jag gymmar lite, så det har väl givit något kanske men har inte alls kört någon löpning. Bara för det inte är min grej. Men som sagt, klarade tiden med 13.51 och såklart jag sprang i mål med min partner in crime joey. Bästa vi. Sen kom ju det en suprise, vi hade fys med Holly efter vi hade sprungit.. Fokus var ben och sprints där emellan, lite kämpigt men det gick ändå. Annars är det plugg som gäller, haft några prov och denna vecka blir det två till och en presentation på torsdag. Kämpa Emma. Måste också iaf göra nya matlådor, alla är slut.. Skulle lagat mat igår (lagar lunch för hela veckan och några middagar för jag är hur lat som helst:))) ), men åkte iväg på en brännbollstunering som Linn och hennes jobb hade fixat. Vilket super kul event, träffade massor av svenskar men såklart fanns det några amerikanare där också. Det var jag och 8 andra från laget samt Val, vi krossade allt tills vi kom till finalen, då blev vi krossade med typ 67-90 haha pin.. Måste säga att jag hade glömt bort hur kul det är med brännboll, verkligen hur kul som helst. Vill typ lira spökboll, killeboll och flaggan nu. Jaa jag är typ 10år :)) 


frukost är den bästa måltiden

så himla mysigt 

när kameran inte "fångar" hur fint de faktiskt var

börjar dagen på bästa sätt 

ja det var så kallt att man behövde mjukis ovanför slidersarna 

livet

lite ägg och spenat till lunch 

frukt är ändå rätt underskattat av många, för det är ju så sjukt gott

plugget tar upp mitt liv

försöker sammarbeta med financeboken är inte det lättaste

hur kul som helst att testa nya grejer, farligt gott 

mys att bo vid en liten "sjö/damm"

det blir mycket bilder på mat hehe

banan och blåbär är min nya craving


det blir så mycket godare när man gör det själv och utan ost

äter ganska mycket pannkakor, men man kan ju inte få för mycket av det iaf

fruksallad 

usch fy bläää vad det kan vara kallt här ibland 

kämpa Emma

så enkelt att göra och såå god den blir 

vaknade upp till detta, ussssch lagom taggad att gå till gymmet innan skolan 

kämpa dååå

mer plugg

kollar lite basket med freshisarna amanda, carriz och ebbster

lol Siba tar över USA

lite team-workout innan fotbollen satte igång

spelade lite basket med Miami-Jo kan konstatera att det inte är min sport riktigt 

Greyyyys

Sorry not sorry för alla dessa pannkaksbilder

bästa julle skickade den här bilden på oss, tagen förra året under våren haha ser ni hur kort hår jag hade? Kunde inte ens få upp det i en toffs.. Så det har ju växt otroligt mycket på snart ett år i slutet av februari blir det 1 år 

när man jobbar på att få lite muskler

riktig Ove men vem bryr sig haha

sämsta vädret, de har regnat sååå mycket och varit riktigt kallt ibland

En till 

hehee har kollat klart alla säsonger nu

En favorit 

såå sjukt och sååå taggad

testade göra ugnspannkaka men tror jag ska hålla mig till dom vanliga, dock blev de micrade äpplena i kanel as goda

sunset

vi hade alltså sovit ca 30min efter att ha varit ute dagen innan brännbollstuneringen, för Linn behövde vara där klockan 7 och fixa för eventet.. Jag och amanda deckade utan problem i vår kompis Vals crossfitgym på golvet 

ändå bra kämpat av oss att kunna ta oss till tuneringen 

sverige tar över Florida 

bjöds på mat, pitabröd, kyckling och sallad med nån god sås

syns det att vi är lite slitna från gårdagens bravader? haha nää då, vi krigade ändå på bra

lite från vår squad

priserna man kunde vinna

så himla rolig dag, en av dom bättre på länge faktiskt 


Kommentera

Publiceras ej