Jaa, då var jullovet snart slut fast jag är inte så bitter för det egentligen, har haft ett fantastiskt jullov med familjen här i Florida. Rest runt i Florida till Orlando, Miami, Key Largo etc. och bara levt livet med dom som står mig närmast. Kan det bli bättre än så? Tror inte det. Nu har vänner som jag saknat kommit tillbaka och ärligt är jag lite taggad på att skolan ska börja. Så därför är jag inte bitter alls. Kommer läsa 6 kurser nu i vår, vilket är 1 mer än vad man normalt brukar ta. Så ja kommer vara plugghäst denna termin men det är det värt, har framtidsplaner som kräver att detta görs så då får det bli så :)) Har väldigt många bilder från detta lov, som jag tänkte att jag skulle lägga upp i enskilda inlägg för att de är så många plus att det blir nog roligare för er att läsa. 
 

Kommentera

Publiceras ej