Skolan började igår igen, men är inte alls bitter faktiskt. Det är skönt med rutiner igen, jag gillar att få saker gjort på morgonen och fungerar faktiskt som bäst då också. Denna termin kanske jag har tagit lite vatten överhuvudet med 6 klasser, men 4 av dom 6 verkar ändå väldigt interessanta och roliga. Har lyckats få bra lärare, i alla klasser utom 1 men det blir lite vad man gör det till också. Att jag har tagit 6 klasser istället för 4-5st som är det normala per termin är pga att jag har planer på att ta examen ett år tidigare än vad man normalt brukar göra alltså till våren 2017. Det kommer kanske bli mer kämpigt i skolan, men allt går om man vill. Sen har jag och joey lite spontant, efter någon timmes snack om att åka till New York över spring break, bokat en resa till New York. Vi är löjligt taggade på att åka alltså, för ingen av oss har varit där tidigare och jag älskar det. Hyrt en lägenhet mitt i Time Square så detta kommer bli hur bra som helst.Vi hetsar och hypar upp varandra när vi snackar om det haha trots att det är 2 månader kvar, bästa vi.  

Juste ni som läser min blogg, om någon av er vet ett sommarjobb jag skulle kunna ha över sommarn (i Sverige) skriv gärna till mig på facebook. Skulle uppskatta det så mycket, behöver nämligen ett om jag ska åka hem över sommaren :))
 

Blivit kallt och blåsigt i Florida nu... Gillas inte!!

Dessa kvällar är ju bäst

Det är driv, så bli inte sur joey. Du är bäst. 

Sjukt taggad!!

jetlag från sin LA resa

vad vore livet utan Greys? 



mysigaste outleten 

klänningen som jag inte köpte...... ångrar det typ lite 

snooza lite på en söndag är ju aldrig fel, speciellt inte sista söndagen på lovet

för hemmagjord är bäst

liten kvällsprommis och facetime är ju alltid uppskattat

finance klassen verkar ju ändå rolig

äta bör man annars dör man 

haha nej jag var ju inte speciellt seriös när jag skrev denna

Kommentera

Publiceras ej