Asså vädret här är ju underbart bra. Solade efter skolan fick fulaste brännan på rumpan pga min bikini satt helt snett, jaja har snart en hel helg att fixa till den hehe. Längtar till heeeeeelg och ledighet i detta paradis. Enda som är liiiite jobbigt när det är så här varmt är väl träningarna, speciellt Holly idag asså dööööö varmt. Svetten rann i ögonen så det sved blundade under sprintsen och situpsen typ haha kämpa Emma. Idag var det partner-workout, jag och liv hade väl lite struggles eller så fuskade några kanske med räkningen av antal reps just saying :))) Jag kunde inte göra några ben övningar alls för mitt vänstra knä har börjat krångla lite buuu.. Men jag och liv var rätt kreativa och hittade på andra övningar för mig, best. Var hos trainer på morgonen innan holly och fick nån grej så jag ska ha på knäet under träningen det funkade väl helt ok. Inget benpass i helgen så är jag nog tillbaka hel igen snart, dom tror de bara är en överanstäning.

Skolan rullar fick 71/100 på accounting provet då mer än halva klassen failade så jag är nöjd. Nästa prov på onsdag så plugg i helgen med andra ord. Freshman seminar klassen är slut nu och mitt slutbetyg blev tillslut ett B+, borde inte böla över det kanske men kändes surt ändå. Ville ha ett A- åtminstånde men skolbetyg är inte allt i livet haha verkligen inte. Enviromental science provet var löjligt svårt, massa true or false question, multiple choice och 3 essay question. Som jag uppfatta det hade hela klassen struggles med den, får tillbaka resultatet imorn eller på fredag wää pray for Emma. Sen har jag skämt ut mig på sociologin också, vi skulle ta fram 10 deviance exemple som inte var okej förr i USA men som är okej nu, jag misstolkade helt och trodde det bara skulle vara nåt som hade ändrats med tiden och sa saker som slaveri, min lärare ba "oh so you mean you can have a slave today?" och resten av mina klasskamrater slog sig själva lätt i pannan och skakade på huvudet. Hahaha höll på att dö när jag insåg att jag var ute och cykla med mina exempel. Men vadå jag bjöd på lite skratt på en 8am klass, det är ju alltid nån bra egenskap liksom.   

Var så uttråkad idag efter träningen, eller ja jag har massa plugg jag borde göra men tänkte skjuta lite till på det, så började städa hela rummet. Så nu är allt så fint och rent. Inga kläder på golvet eller i studyroom, typ de mesta stäningen gick ut på, sen sopa lite på golvet. Hur nöjd som helst. Så värd att sova just nu, puss.

Selfieeeeee before practice

Massage and harry potter night with beth and liv, best night of the week for sure

..not so fun to realize that I forgot my room key when I was going back tho.. struuggleeeeeeeeees but the RA opened for me, best 

Cute boys ready to mingle, girls they have tinder ;)))

Dedicated to my very best friend back at home in Sweden who turns 19 today, happy birthday Angelica. Love you loads and see you soon ❤️

Kommentera

Publiceras ej